کولر گازی پنجره ای و ایستاده نصب کنید

کولر گازی پنجره ای و ایستاده نصب کنید

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

کولر گازی پنجره ای و ایستاده نصب کنید
بازدید : 198

واحدهای تهویه مطبوع پنجره ای ممکن است ترسناک به نظر برسند، اما در واقع نصب آنها بسیار آسان است. نصب کولر گازی پنجره ای معمولاً چند ساعت طول می کشد. در زمان صرفه جویی کنید و از ما بخواهید آن را برای شما نصب کنیم! وقتی صحبت از هوای گرم می شود، همه ما به استراحت نیاز داریم. متاسفانه بسیاری از خانه ها و آپارتمان های قدیمی کولر پنجره ای ندارند. اما این واحدها می توانند سنگین باشند و ایده آویزان کردن یک دستگاه گران قیمت از پنجره می تواند دلهره آور باشد. اما اگر امکان نصب کولر گازی دیواری را ندارید می توانید کولر گازی پنجره ای را انتخاب کنید و خدمات نصب کولر گازی پنجره ای خود را به ما بسپارید. البته باید بدانید که خانه های قدیمی ممکن است کاندیدای مناسبی برای نصب کولرگازی پنجره ای نباشند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که پدال‌ها در شرایط خوبی نیستند یا از نظر ساختاری مانند گذشته سالم نیستند. تهویه مطبوع نصب شده بر روی پنجره می تواند آسیب بیشتری وارد کند و پنجره های آسیب دیده می توانند مانع از محکم شدن آن توسط نصاب شوند.


قبل از نصب کولر گازی پنجره ای، از مناسب بودن محل نصب اطمینان حاصل کنید. اگر کولر گازی پنجه ای شما نو است، مشخصات روی جعبه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اندازه آن برای پنجره شما مناسب است. اگر کولر از قبل نصب شده است، خود دستگاه و همچنین فاصله بین پانل های جانبی را اندازه گیری کنید و ابعاد را با دهانه پنجره مقایسه کنید. این را هم بدانید که کولرهای پنجره ای خروجی های مختلفی دارند که به BTU معروف هستند. مقادیر مختلف BTU می تواند فضاهای با اندازه های مختلف را خنک کند. بهترین منبع خود سازنده است، اما در اینجا یک راهنمای سریع و کلی وجود دارد:

5000 تا 6500 BTU برای اتاق های 10 تا 30 متر مربع
7000 تا 8500 BTU برای اتاق های 30 تا 50 متر مربع
9800 تا 12500 BTU برای اتاق های 50 تا 90 متر مربع
کولرهای پنجره ای برای کار بر روی پنجره های دوتایی یا تک آویزان طراحی شده اند. محفظه و پنجره های کشویی مسائل را پیچیده می کند و به سخت افزار اضافی نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که نزدیک هر پنجره ای که انتخاب می کنید یک پریز وجود دارد یا یک سیم رابط درجه AC بخرید. برای نصب کولر گازی پنجره ای ابتدا نصاب کولر گازی پنجره ای را برای یونیت کولر گازی آماده کنید. سپس تهویه مطبوع یک پنجره را از جعبه جدا می کند و واحد کولر گازی را به پایه پنجره مونتاژ می کند. واحد تهویه مطبوع یک پنجره را در دهانه پنجره قرار می دهد. پانل های جانبی را گسترش و تقویت می کند. واحد کولر گازی پنجره را در جای خود بچسبانید. واحد تهویه مطبوع یک پنجره را به منبع تغذیه متصل می کند.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/services/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/



نویسنده :
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت : 14:58
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید